Maandag en dinsdag winkel gesloten Steeds meer mensen weten ons bedrijf te vinden. Ze kopen gerestaureerde of nieuwe audio bij ons of brengen hun geliefde gear voor reparatie of revisie naar onze werkplaats. Onze telefoon staat vaak roodgloeiend en de mailbox stroomt over met nieuwe reparatie aanvragen. We voelen ons gevleid door deze overweldigende belangstelling voor onze zaak. Toch moeten we maatregelen nemen om te zorgen dat alle werkzaamheden die we voor u mogen uitvoeren vakkundig verricht worden. Om voldoende tijd over te houden voor het uitvoeren van onze ‘achter de schermen’ werkzaamheden hebben we besloten om voortaan de winkel en onze werkplaats op maandag en dinsdag gesloten te houden. Dit zodat we u de rest van de week met de tijd en aandacht die u van ons gewend bent kunnen blijven helpen.
Gewoon langskomen of afspraak? Heeft u een product op onze website of op Marktplaats gezien dat u wilt beluisteren? Mail ons voor een afspraak. Op deze manier hebben wij de tijd om het product goed te testen en klaar te zetten.
Bent u op zoek naar een gave platenspeler of versterker? Langskomen om te kijken mag altijd zonder afspraak, als er plek en tijd is zullen we het u uiteraard laten horen. Wilt u iets specifieks beluisteren? Mail ons voor een afspraak. We sturen dan eventueel nog wat vragen naar u en tijdens de afspraak kunnen we alle tijd nemen voor het doornemen van de opties.
Reparatie aanmelden of een vraag? Voor het maken van een afspraak of het stellen van vragen kunt u ons het beste bereiken per e-mail op info@vintageaudiorepair.nl. Voor het aanmelden van een reparatie of garantie graag onze reparatie pagina gebruiken, waarin u snel en eenvoudig alle gegevens in kunt voeren en zelf een brengdatum kunt prikken.
TIP: als uw apparatuur nog wel in gebruik is en u wilt het niet onnodig lang missen, plan dan alvast een afspraak in voor over 2 of 3 maanden. We werken op volgorde van het binnenkrijgen van het aanmeldformulier, waardoor u uw apparaat zo kort mogelijk kwijt bent en niet zonder muziek zit.
Bellen of mailen? Telefonisch zijn we vaak lastig bereikbaar. Twijfelt u of we een bepaalde reparatie wel of niet kunnen uitvoeren, weet u niet hoe u iets moet aansluiten of bent u benieuwd naar ons actuele aanbod dan is mailen makkelijker en (in ons geval) vaak sneller.