Laat uw hifi apparatuur weer klinken zoals het hoort
LET OP: Breng-stop, maar geen aanmeld-stop.
Goed nieuws, onze winkel wordt veel bezocht en elke dag worden nieuwe reparaties aangemeld. Dit heeft als keerzijde dat onze reparateurs soms ook in winkel nodig zijn en dat er veel onderzoeken uit te voeren zijn, aan apparaten waar we nog geen tijd voor hebben. De wachttijd loopt daardoor op en kan, afhankelijk van de reparatie / revisie, 1 tot 5 maanden duren. Onnodig missen van muziek thuis dus!
Daarom hebben we ervoor gekozen om voor de meeste apparaten een breng-stop in te voeren. Meldt het apparaat aan per mail of via onderstaand formulier en u komt in de planning te staan. Iedereen wordt op volgorde van aanmelding benaderd om het apparaat te brengen.
Lees de informatie hieronder goed door, dan weet u waar u op kunt rekenen.
Wat doen we niet?
Niet:
- Surround sets
- Subwoofers
- Stereotorens (aan elkaar gekoppeld)
- Niet alle cassettedecks
- Geen Bang & Olufsen
- Radiomeubels
- Speakers
Onderzoekskosten
We rekenen 50 euro onderzoekskosten inclusief btw, waarna wij binnen 2 weken een reparatie of revisie advies geven met een gerichte prijsopgave. Deze hoeven niet vooraf betaald te worden. De onderzoekskosten zitten bij de nieuwe prijsopgave in.
Locaties (halen/brengen)
We zijn gevestigd in Dordrecht (Johan de Wittstraat 162 B).
Langsbrengen en ophalen in Lunteren of Gennep is ook een mogelijkheid. Dit zijn geen locaties van Vintage Audio Repair, maar ophaalpunten waar we regelmatig komen. Maakt het niet zoveel uit qua afstand, dan heeft Dordrecht de voorkeur.
Woodcabinet
Heeft u een extra woodcabinet om uw versterker of receiver? Haal deze er dan af voordat u uw apparaat langs brengt, om beschadigingen te voorkomen.
Verzenden
Verzending raden we in eerste instantie af. We zien te veel kapotte apparatuur binnenkomen met de post, het is voor ons niet fijn om aan een apparaat te werken met verzendschade en ook niet voor uw portemonnee. Dordrecht is een mooie stad, maak er een leuk dagje van!
Apparatuur met glazen displays moet je absoluut nooit versturen. Ook apparatuur met kwetsbare knoppen / schakelaars niet versturen.
Indien u het apparaat wilt sturen, omdat het bijvoorbeeld niet zo kwetsbaar is, zorg dan voor goede, degelijke verpakking. Indien de originele verpakking niet beschikbaar is (wat in de meeste situaties het geval is) zult u zelf een verpakking moeten maken. De verpakking moet bestaan uit 2 stevige dozen met in ELKE doos ruimte voor veel verpakkingsmateriaal (bv piepschuimen isolatie platen en bubbelfolie –> geen kranten of iets wat niet helpt tegen vallen). GEEN dunne dozen gebruiken (ook niet 1) en niet alleen verpakkingsmateriaal in 1 doos (het apparaat mag niet strak in de doos zitten, let op de knoppen). Verzenden is ALTIJD op eigen risico.